lørdag 9. mars 2013

Ikke lenge til.....

Ikke så lenge til vår og vi kan begynne å plante og pynte utenfor. Det er første vår og sommer i nytt hus. Vi solgte de hagemøblene vi hadde før, gleder meg som en unge til å handle nytt :) Vi har en veranda på 130 kvadratmeter, så det er litt og fylle opp. Har laget en pallesofa og malt en trommel til bord. Ønsker meg veldig bambus møblene til tine k og krukkene til å plante strå i.
Det føles dessverre ikke helt ut som vår i lufta i dag på sørlandet, kaldt, sur vind og noe snø i lufta....

11 kommentarer:

  1. Nei nå er det heldigvis ikke lenge til... Herlig med Mars og skikkelig vår!

    Nyt resten av lørdagskvelden

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  2. Så spennende :)
    Gleder meg til å kunne innrede på terrassen her også.
    Solen er her, men det har blitt kaldere.
    Ønsker deg en kjempefin kveld.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  3. Så herlig med så stor terasse og så gøy når ein kan begynne å pynte på terassen og sitte der uten å fryse til is,hihi:)
    Godt me er i mars og at det går på fram mot meir varme forhåpentligvis:)

    Fine søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Satser på en nydelig vår og varm sommer :))

      Klem

      Slett
  4. Elsker store terrasser, vi har en på 44 kvadrat. Har rydda der ute i dag, selv om kulden lurer rett rundt hjørnet.

    Håper du legger ut bilder fra terrassen din etter vert:)

    Stas at du har lagt deg til som følger hos meg, legger meg til hos deg jeg også:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kommer bilder, når det er kommer møbler og blomster :))

      Klem

      Slett
  5. Ja, nå er det ikke lenge til lysere tider . Jeg har også lagt min elsk på den fine sofaen i første bildet:::)

    SvarSlett
    Svar
    1. heldigvis :))
      De selger den på Milla interiør og de har fått noen nydelige day puter som passer perfekt til ryggen.... Synd jeg ikke har bursdag før vinteren igjen....
      Ha en fin dag i sola :)

      klem

      Slett
  6. elsker bambus møblene... åååh..... <3

    klems Diana.

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig, hele serien er helt fantastisk :))

      Klem

      Slett