torsdag 31. januar 2013

Retro garderobeskap

Endelig har vi fått retro garderobeskapene vi har ventet så lenge på :) De har stått på en bilbutikk, de er godt brukt men ikke fått den tøffeste behandling!
Skal vaske de og sende til til sprøyting :) Er litt usikker på åssen farge jeg vil ha de? Grå er nok det safeste men har litt lyst på knall gule også....Gleder meg som en unge til å få de på plass i ganga!
Lukas har fått den kuleste Audi Olabilen av foreldrene mine, som han stolt kjører rundt på.





10 kommentarer:

  1. Så fine skap! Skikkelig tøffe altså! Også ekstra gøy når det er ekte vare og ikke en kjøpt kopi!! Skjønner du gleder deg!

    SvarSlett
  2. Hei Turid
    Helt enig, mye gøyere når de er ekte :)
    Ha en fin kveld og god helg :)
    Klem Kristin

    SvarSlett
  3. Too cool! Gleder meg til å se hvilken farge du velger!

    SvarSlett
  4. Hei Tone
    Søstera mi syntes gul, litt gøy med en farge. Grønnt er jo kanskje også kult?

    Klem Kristin

    SvarSlett
  5. Blått!:) nupenblått

    SvarSlett
  6. ahhhhr, sååå kule, Kristin!! Gleder meg til å se!! Stemmer også litt for gult!! Fresht til alt det grå dere har!! Blir gøy å se hva du ender opp med!! Klem L

    SvarSlett
  7. Hei Line
    Tror nok det blir gult :)
    Legger ut bilde når de er på plass i hus :)
    God helg
    Klem Kristin

    SvarSlett
  8. å!! Du er heldig du!! Har drømt om slike skap jeg...;)))

    SvarSlett